reklama

Wikipédia

Mnohí účastníci internetu sa pri hľadaní informácií obracajú aj na Wikipédiu - akýsi lexikón, alebo zoznam informácií.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Aj ja som túto stránku navštívil, ale nie preto, aby som niečo našiel, ale aby som tam pridal informáciu. Konkrétne som tam chcel napísať pár slov o histórii našej školy, nakoľko tento rok oslavujeme 90 výročie založenia školy (prvotný posun bol zo strany našich školiteľov, ktorí nám to zadali ako úlohu v rámci projektu DVUI). Však vyskúšam aj toto a uvidíme čo ďalej.

Na začiatok som spravil len pár riadkov, uložil stránku, že to doma dokončím. Ani som sa poriadne neotočil, a už mi došla vyhrážka od redaktora, že som kandidát na rýchle vymazanie. Samozrejme hneď som hľadal dôvod. Nič som nenašiel, tak som milého redaktorka nechal tak a pracoval som ďalej. Zase pár riadkov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Redaktorko sa nedal a pritvrdil. Dostal som od neho odkaz: {{ZL|nevýznamné<!-- to fakt tu musí byť článok o každej SŠ na Slovensku? -->}}. Ak som chcel stránku zachrániť, mal som mu v diskusii napísať, prečo by mal stránku ponechať. Aj som mu napísal, ale sa mu zjavne nepáčila. Stránka zmizla z povrchu zemského. Radšej som si teda otvoril fľaškové pivo a namiesto práce na stránke som si dal 20minutovku. Však nakoniec, aj zlá skúsenosť je na niečo dobrá.

Pavol Kapusňák

Pavol Kapusňák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učiteľ na SŠ, momentálne študujúci cez Európsky Sociálny Fond v projekte ĎVUI- ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu