reklama

Školský starobinec

Rád by som vedel štatistiku, aký je priemerný vek učiteľa na Slovensku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ešte zaujímavejšia by bola štatistika priemerného veku učiteľov na strednej škole. Ako bodku (čerešničku na torte) za štatistikami by som chcel vedieť, aký je priemerný vek učiteľov - chlapov na SŠ.

K tejto úvahe ma dotiahol kolega, čo sedí oproti mne v kabinete(MAT-INF). Prišiel totiž zo štastikou na našej škole. S hrdosťou mi totiž oznámil, že som na škole najmladší chlap. Pritom svoju päťdesiatku som už oslávil pred časom. Najlepšie na tej štatistike však je, že za 4 roky ostaneme na škole 2 chlapi, za predpokladu, že nik iný nepríde. Aby som upresnil naše počty, na škole je 57 učiteľov, z toho 10 chlapov. Na otázku : Prečo neprídu mladí z VŠ? Prídu sa len opýtať. Po informácii o plape sa otočia a zmiznú ako vlaňajší sneh (mám aj krajšie prirovnanie, ale sem sa nehodí).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Perspektívu nevidím ružovo, pretože aj naše ženy už nie sú najmladšie (aj keď duchom sú niektoré mladice). A čo vy? Tiež tak tiež tak?

Pavol Kapusňák

Pavol Kapusňák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učiteľ na SŠ, momentálne študujúci cez Európsky Sociálny Fond v projekte ĎVUI- ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu