reklama

Romýšľanie bolí

Mnohým sa to zda ľahké. (myslím štúdium ako také) Však si ideš z roboty včašie, oddýchneš si tam pár hodín , pokecáš s novými známimi a prídeš. To je však názor človeka, ktorý sa asi moc nevzdeláva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ak chcem nieco pochopiť, a som z toho jeleň, mám čo robiť, aby som to do tej hlavičky napratal. Hlavne, keď už človek má svoje roky a nepáli mu to tak ako za mladi. Čo už keď som sa dal na boj, musím vydržať.

Tak napríklad na poslednom stretnutí sme nútili korytnačku (IMAGINE), aby kreslila to, čo my chceme. Snažil som sa a zo začiatku mi to aj išlo (však to boli najjednoduchšie kroky), ale ku koncu to bolo stále horšie a horšie. Oproti skúsenejším kolegom som začal zaostávať až som nakoniec rezignoval. Jednoducho ma korytnačka začala ignorovať a robila si čo chcela sama. Aj keď tvar obrazca bol dobrý, vybral sa iným smerom. Na konci som bol už zničený ako pes. Budem sa musieť s ňou viac skamarátiť. Naskôr si asi najdem maleho žiačika, ktorý ma v nej poučí. Ono je to ťažko za pár hodín zvládnuť niečo, o čom nemám ani paru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Medzitým som natrafil na ďalšie úlohy z iných predmetov. Termíny sú dané, treba na nich pracovať. Ale kedy? V robote dlho, doma treba tiež niečo porobiť, večer pozrieť správy (aby som bol v obraze, keď sa ma niekto opýta čo nové). Najhoršie na tom je, že sme ešte nedostali NB a tak doma mam slabú nádej niečo spraviť, keď nie som na NETE. Poznáte to aj Vy?

Pavol Kapusňák

Pavol Kapusňák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učiteľ na SŠ, momentálne študujúci cez Európsky Sociálny Fond v projekte ĎVUI- ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu