reklama

na začiatok

Ahoj všetci čitatelia. Som učireľom na Strednej odbornej škole. Celkovo učím už viac ako 20 rokov. Najprv to boli len odborné predmety, ale život mi priniesol aj potrebu pripraviť sa aj na niečo iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pred 14 rokmi ma chytila za srdce informatika, tak som začal chodiť na dištančné štúdium informatiky na UMB B.Bystrica. Roky to boli ťažké (znalí veci asi poznajú Doc.Siváka). Ale s pomocou spolužiakov som sa tým prelúskal a štúdium úspešne absolvoval. Začiatkom roka prišla ponuka na našu školu, na absolvovanie vzdelávania pre informatikov, ktorí majú za sebou takéto štúdium, a chceli by sa podučiť novým finesom do školy. Znelo to zaujímavo, a tak som po dlhom čase tento rok začal ďalšie štúdium - DVUI (Ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky), ktoré je financované z fondov EU. Práve toto štúdium ma pritiahlo k blogu. Chcem sa v ňom venovať denným radostiam a starostiam stredoškolských učiteľov. Budem rád, ak sa aj vy vyjadríte na danú tému.

Pavol Kapusňák

Pavol Kapusňák

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Učiteľ na SŠ, momentálne študujúci cez Európsky Sociálny Fond v projekte ĎVUI- ďalšie vzdelávanie učiteľov informatiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu